شرکت سپید پخش ارکید- شرکت پخش محصولات تولیدی نایلون سپید

خرید، بسته بندی،صادرات، واردات، توزیع و فروش محصولات نایلونی، نایلکسی، سلفونی و غیره در داخل و خارج از کشور

شرکت سپید پخش ارکید- شرکت پخش محصولات تولیدی نایلون سپید

خرید، بسته بندی،صادرات، واردات، توزیع و فروش محصولات نایلونی، نایلکسی، سلفونی و غیره در داخل و خارج از کشور

خرید، بسته بندی،صادرات، واردات، توزیع و فروش محصولات نایلونی، نایلکسی، سلفونی و غیره در داخل و خارج از کشور
مدعامل مهندس سعید جوادی 09122376163 مدیر فروش مهندس حمید طایفه 09123052188 تلفن 02177614475 و 02177614452

شرکت سپید پخش ارکید سهامی خاص

 تاریخچه و معرفی شرکت

شرکت " سپید پخش ارکید" در سال 1395 بصورت سهامی خاص تاسیس  گردیده ، این شرکت بیش از سه دهه است که با فعالیت مستمر و پویا به طور غیر رسمی در مجموعه شرکت تولیدی نایلون سپید در حال خدمت رسانی می باشد ، امّا اینک به لحاظ گسترش صنعت پلاستیک و تخصصی شده فروش، پخش و عرضه انواع مصنوعات پلاستیکی برخود لازم دانستیم به طور رسمی و سازمانی و در جهت خدمت رسانی به مشتریان عزیز و مصرف کنندگان محترم این صنف و در جهت حذف واسطه های موجود به صورت شرکت مستقل و تحت هلدینگ شرکت تولیدی نایلون سپید در خدمت شما همراهان همیشگی خود باشیم و تحت عنوان شرکت سپید پخش ارکید جوابگوی نیازهای شما دوستان خواهیم بود .

 شرکت سپید پخش ارکید هم اکنون در زمره شرکتهای برتر  در خصوص پخش انواع محصولات فیلم پلاستیکی در کشور شناخته می شود ، ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت پویا و نظامند ، در توسعه و تعالی زیرساختها پخش و توزیع بهینه محصولات تولیدی در جهت حمایت از تولیدکننده و حذف واسطه ها وجلوگیری از دلالی در صنعت پلاستیک کشور ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق این هدف بزرگ یعنی ارتباط مستقیم و بدون واسطه  واقعی بین تولیدکننده و مصرف کننده گام بردارد .

با چنین رویکردی که تأمین نیازهای کیفی و کمی طیف وسیعی از مشتریان در اولویت قرار گرفته ، ماموریت ما حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده می باشد.

 عزم و اراده هیئت مدیره و مدیریت ارشد سازمان نیز ، همواره به نحوی بوده که این مجموعه خصوصی را در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش ، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم را مرتفع نماید. بدیهی است تلاش و سرمایه گذاری در این عرصه گسترده با مشکلات و چالش های بسیاری همراه بوده است اما هدف خدمت رسانی بدون واسطه و همچنین کارآفرینی بطور مستقیم و غیر مستقیم مهمترین عاملی  بوده که فراتر از انگیزه های اقتصادی مدنظر قرار گرفته است .

مهندس سعید جوادی رزاز - مدیرعامل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۴
sepidpakhsh orkid

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی